kees321 Geplaatst: 13 augustus 2025 Geplaatst: 13 augustus 2025 Na wat gedoe, alweer een tijdje terug, heb ik mijn kaartje aan de gang gekregen in mijn Vu+ ultimo HD met OpenPli. Je moet het maar even weten allemaal, maar goed, dat werkt. Dan is het nu tijd voor het volgende luxeprobleem, cardsharing op een andere ontvanger hier in huis. Al verbonden via het interne netwerk, elkaars schijven zijn zichtbaar. Dus zocht ik op dit forum met "cardsharing", dat gaf wel treffers maar nog niet echt wat ik zoek. Is dat heel ingewikkeld om te doen ? Kan er iemand een aanwijzing geven ajb. Heel graag, bvd.
Tonskidutch Geplaatst: 14 augustus 2025 Geplaatst: 14 augustus 2025 https://wiki.openpli.org/Softcam/OSCam hier staat alles wat je moet weten inzake 7 Internal cardshare 7.1 Preparations 7.2 Mainreceiver 7.3 2nd_box https://wiki.openpli.org/Softcam/OSCam makkelijker kun je het niet krijgen Fat Freddy's Drop Bohannon
bellejt Geplaatst: 14 augustus 2025 Geplaatst: 14 augustus 2025 geen cardsharing maar gewoon fallbacktuner is veel makkelijker (als je main voldoende tuners heeft) Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten