Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

IK heb nu nog een Solo 4K Cable ontvanger.

Werkt deze of een ander ook met een nieuwe Ziggo CI+ module

Met de oude CI+ module heeft het altijd gewerkt, maar deze is dus helaas defect.

Werkt een nieuwe Ziggo CI+  nu ook nog ?

Geplaatst:

Ik heb een Ultimo 4k die werkt met de CI+ die in oud UPC gebied wordt gebruikt. Alleen 1 keer in de tv zelf gestoken om te activeren. Dat wilde niet in de Ultimo.

  • Bedankt 1

Visiosat Big Bisat (0.8W, 5W, 9E, 13E,19.2E,23.5E,28.2E) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 1 x technisat quad 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...