Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb eventueel twee nakamichi 3 kops te koop. Deze zijn beide door Tom van der Hoff gereviseerd (ex Transtec). Om teleurstelling voor te zijn, deze kunnen worden overgenomen niet voor een appel en ei prijzen. 

Geplaatst:

Mooie machines Ventura 🤘

 

Ik schrik wel een beetje van de 2e hands prijzen, want zeldzaam zijn de Naks op mp niet. Vindt maar eens een Tandberg of Teac :)

 

Maar ik heb toch een nieuw speeltje gevonden en zondag ga ik haar ophalen..........

Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm!

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Het is geen Nak geworden maar een ander merk. Wie waagt een gok?

20260312_163357.jpg

20260312_163434.jpg

Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm!

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:
5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Revox zeker, degelijk gebouwd!

Klopt helemaal, een stoffige B215 ;) 

Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm!

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:

Voor 200 euro is een nette goed werkende Revox niet meer te krijgen, reken maar op 1/3 a 1/4 van de prijs van een Dragon.

 

Wat er dan nog moet gebeuren, controle en vervangen van condensatoren, trimmers en capstaans doe ik zelf. Ook het schoonmaken en nalopen van soldeerpunten. Condensatorsetje van 100 delen is 130 euro.

 

Als de basisafstelling een beetje ok is dan doet de automatische calibratie de rest. Indien niet dan  moet een van de bekende experts dit klusje doen.

 

Ik zie dit alles als uitdaging en educatieve bezigheid :) De yt filmjes van VE99 zijn zeer de moeite waard.

 

 

Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm!

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst: (aangepast)

De B215 is een prachtig deck, ik heb zelf een B710 staan, ook wel leuk maar mist de auto calibratie.

 

Overigens, de dragon is een draak van een apparaat om te onderhouden, ik heb er één in mijn huis en dat ding vreet soms tapes op, dat mag je van een deck als dit toch niet verwachten....

 

Leuk zoals de double capstan motor bij ReVox is opgebouwd, alleen dat zit al enorm vernuftig in elkaar.

aangepast door Tech

Pli Core Member

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...