Frans B Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Of gewoon een nieuwe kopen. Heb je ook garantie bij. Weg met die verouderde troep. gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.
sattv4iedereen Geplaatst: 23 maart Auteur Geplaatst: 23 maart Is een gsm van 2 jaar oude troep? Die koste ongeveer 800€. Of heb je het over die powerbank? @ceesvdie gsm heb ik al meer dan één keer volledig laten leeglopen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
sattv4iedereen Geplaatst: 29 maart Auteur Geplaatst: 29 maart Zou dit een goede powerbank zijn? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 29 maart Moderator Geplaatst: 29 maart Volgens de reclame is het de beste ter wereld en omstreken, voor slecht € 28,45!🫠 Tja, veel zal afhangen van hoe je die gebruikt en laadt. Voor dat geld kan je het risico nemen, voor die prijs kan je 3 van deze dingen kopen voor de prijs van een dure powerbank. De originele Samsung powerbank kost tussen de € 35 en € 70. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten