Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Helaas kan niet iedereen een schotel, laat staan multisetup met diverse lnb's monteren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Dat de Nederlandse voetbal op 7.0 oost wordt uitgezonden had ik nog nooit van gehoord. En 7 graden staat ook niet echt op de nominatie om op uit te richten + BISS = security by obscurity. Ik zou ook niet weten hoe ik dat laatste aan de praat moet maken maar goed voetbal boeit me ook niet.

Inderdaad is dit alles en een schotel plaatsen niet zo gemakkelijk.

 

De oplossing naar Hollandsnieuwe te gaan lijkt mij evenals naar Internet only gaan wel een oplossing. Misschien heeft Ziggo die optie juist toegevoegd omdat ze dit al wisten?

 

Maar is deze move eigenlijk geen koppelverkoop?

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...