holles Geplaatst: 13 juni Geplaatst: 13 juni Wegens aanstaande verhuizing stop ik met satelliet hobby. Ter overname: WaveFrontier T90, lange stang voor plaatsing aan een muur, extra lnb's en switches, VU+ Solo 2 met ingebouwde harde schijf. Moet nog gedemonteerd worden. Vraagprijs: €200. Ophalen in Goes. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
holles Geplaatst: 15 juni Auteur Geplaatst: 15 juni PS: De switches zijn van Spaun. De Edison switches zijn als extra en waren mijn eerste switches. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
grondstof Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni Ik heb nog een doos vol met switchen en LNB's liggen in Almere, wie ze wil kan het geheel gratis meenemen, altijd voor een T55 gebruikt.
Frans B Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni De LNB's op de foto kan je meteen in de recycling doen. Allemaal kapot. Schotel kan nog wel opgeknapt worden. En de VU is ook al redelijk gedateerd, ziet er wel goed uit. Ik denk dat je de vraagprijs aan moet passen. 1 gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.
holles Geplaatst: 19 juni Auteur Geplaatst: 19 juni Mag voor €100 opgehaald worden. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Aanbevolen berichten