Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

ik heb een VU+ duo met 4 tuners…4 kabels komen binnen op de tuners vanuit de schotel.

alle signalen komen (19,2 23,5 en 28,2) mooi binnen op alle tuners.

bij opname van bv VRT kan ik helemaal niets meer zien van bv de VTM zenders.

voorkeurstuner op A

opnametuner op Auto

CI geschikt voor meervoudig coderen staat aan.

 

mis ik nog iets? Dankjewel om mee te denken

 

geert

Geplaatst:

zal wel een duo 4K zijn want de duo zelf kan maar 2 tuners.Hoe staan je tuners ingesteld ? Enzovoort want veel te weinig info nu

  • Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Dat is dan zeker een DUO2 of DUO 4K met 4 tuners. Want die hebben opties (insteekslots) voor meerdere tuners.

De CI+ van TVVlaanderen kan echt maar één kanaal decoderen. Of je moet eentje opnemen en nadien decoderen.

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:
1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

Dat is een image afhankelijk verhaal. welk image gebruik je nu?

OpenPli - OpenVIX - VTI ???

Openpli 8.3

IMG_2060.jpeg

IMG_2061.jpeg

Geplaatst:

In het menu opnames is een optie ecm's op te nemen die je dus nadien kan laten decoderen als de CI+ niets te doen heeft.

Ik ben minder bekwaam met de menu's van OpenPli 8.3 maar daar kun je wel een en ander over vinden bij het OpenPli forum zelf.

Of er moet nog een sat4all lid ook die zelfde optie gebruiken, dan krijg je nog antwoord.

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...