Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
11 uren geleden, Tonskidutch zei:

Uh staat alles in the "mancave" of in elke kamer van het huis wel iets? 

 

Nee helaas. We zijn 3 jaar geleden verhuisd maar hebben nog steeds niet alles uitgepakt. De buizenradio, SX-450 en een PL-112D staan in een gehuurde opslag. De rest staat thuis 😂

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Geplaatst:

Of je met dit weer veel naar je Gryphon Hyperion Amp zal luisterenn? Zelfs in idle mode zit je met een verbruik van 2 x 712 W  :D  Het zweet zal dan wel uit je oren gutsen.....

  • Haha 1

Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm!

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...