Psychosammie Geplaatst: dinsdag om 20:09 Geplaatst: dinsdag om 20:09 11 uren geleden, Tonskidutch zei: Uh staat alles in the "mancave" of in elke kamer van het huis wel iets? Nee helaas. We zijn 3 jaar geleden verhuisd maar hebben nog steeds niet alles uitgepakt. De buizenradio, SX-450 en een PL-112D staan in een gehuurde opslag. De rest staat thuis 😂 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 08:05 Auteur Geplaatst: donderdag om 08:05 Iets minder Macramé of potpoury junks dan past dat ook op de vensterbank Fat Freddy's Drop Bohannon
moonchild Geplaatst: donderdag om 19:13 Geplaatst: donderdag om 19:13 Of je met dit weer veel naar je Gryphon Hyperion Amp zal luisterenn? Zelfs in idle mode zit je met een verbruik van 2 x 712 W Het zweet zal dan wel uit je oren gutsen..... 1 Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 10:58 Auteur Geplaatst: vrijdag om 10:58 Vreemd hè, dachten we allemaal dat gekoelde chips en hardware beter leveren, zit er toch weer zo'n Monster bij 😁 Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten