Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Tonskidutch

V.I.P.
  • Items

    70.267
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    443

Alles dat geplaatst werd door Tonskidutch

  1. letting through only TV signal frequencies between 5-695MHz. deze dus
  2. Uh O, ja dat is niet de bedoeling... is er een andere 5G filter die wel bij onze kanalen past? mijn kanalen lijst gaat tot en met 642 MHz
  3. Tonskidutch

    F1 Monaco

    Als Roland Garos maar niet uitloopt dan is de kwalificatie om 17:35 bij Tipik. Anders de herhaling op La Une om 0:40 vannacht. Maar ook morgen is op Roland Garos een finale om 15:00uur 🤔
  4. Kent iemand deze? Ik kan hem nergens in europa vinden 😥
  5. bijgevoegd de opname makende DRS810
  6. enigma2-plugin-extensions-oemediathek_1.8.0_all.zipNieuwe versie 1.8.0 Met dank aan Saufsoldat van Vuplus-support forum p.s. alleen voor VTI
  7. Nou ik heb eindelijk de aandrukrollen uit USA en met alle riemen en snaren, drie uur eraan gewerkt. Wat een prutswerk zeg. Nog even de demagnetiseur langs de koppen, de kap erop en weer dicht geschroefd. Resultaat het tapedeck doet het weer als van ouds. 😃 kosten 38€ inclusief verzendkosten; voor een tapedeck reparatie en onderhoud dat 990 HFL gekost heeft laat de muziek maar komen
  8. even zomaar een andere massa toerisme stad
  9. Iedereen zijn kijkgewoontes. In elke geval had ik alleen de behoefte om aan te vullen en duidelijk te maken wat je ermee kan. En wat betreft al die commerciëlen die zijn voor de meesten al langer niet meer interessant met 20 tot 30 jaar oude films onderbroken door reclame. De meeste mensen, arm en rijk, die ik ken hebben een netflix account.
  10. Zo is dat. Maar we horen en of lezen natuurlijk te weinig over elkanders ongemak en zware last in de diverse disciplines en beroepsrichtingen dus daarmee weet de ene helft niet wat de andere helft van de bevolking moet doorstaan. Ik schreef al we leven al lang niet meer samen, we leven langs elkaar. Per toeval zag ik een stukje van een talkshow uitzending uit Curaçao waar de pers aanwezig was in de hoedanigheid van opruiers gisteravond. Zal ook wel terug te bekijken zijn... En dan te bedenken dat juist die media, pers en journalisten het vertrouwen in de politiek ondermijnen en nog meer olie op het vuur gooien aangestoken door de extreem rechtse partijen en rechts populisten in Nederland. Allemaal onder het mom van vrije meningsuiting. ciao ciao Nederland
  11. The recommended load impedance for the factory fitted cartridge is: 47kohms /MM-input (van de Project) Ingangsgevoeligheid/ingangsimpedantie PHONO (1 kHz, opgegeven uitgangsvermogen) 3,5 mV/47 kΩ (van de Yamaha) eigenlijk moet je de platenspeler eens aansluiten op een andere versterker om te horen of die daar ook vervormd geluidsbeeld heeft.
  12. ah, ik dacht dat Antenne TVVlaanderen specifiek in het leven geroepen was door M7 (destijds nog) om die DVB-T doorgifte tot stand te brengen, ik wist niet dat Telenet de licentie feitelijk in handen had destijds. Dan zijn de Belgen dus eigenlijk dubbel gedwarsboomd. Nou ja anyway, om Commerciëlen te kunnen kijken betaal je in elk broadcast systeem gewoon de hoofdprijs, waarbij die DVB-T2 oplossing de meest gunstige is voor de mensen met een kleine beurs of voor die mensen die hun geld liever met prioriteit aan andere zaken besteden. @cookie monster, daar het nog steeds mogelijk is voor velen om DVB-T2 FTA te ontvangen via de TV kost et enkel een antennetje.
  13. Oké dan kan het alleen nog de voorversterking zijn van de phono ingang of juist het ontbreken ervan.
  14. Natuurlijk heeft het kijkgedrag van den doorsnee burger er ook mee te maken, daar geef ik je gelijk @OFDM. Maar DVB-T2 in Duitsland of in Vlaanderen is toch net iets anders. In Duitsland staan nog heel grote antennemasten van honderden meters hoog te broadcasten, terwijl in Vlaanderen de masten van Antenne - TV Vlaanderen op sateprikkers in de steden verdeeld staan/stonden. Met een navenant slechte receptie dus. Bovendien Is TvVlaanderen de eigenlijke boosdoener qua teloorgang van DVB-T2 in Vlaanderen. Naast die genoemde beïnvloeding van de raad van bestuur en politieke inmenging om frequenties weer met winst te gaan verkopen aan de Commerciëlen.
  15. Openbare Publieke Omroepen zijn nog steeds FTA in Duitsland, alleen de commerciëlen zijn achter een betaalmuur HD+ of Freenet. Openbare Publieke Omroepen zijn nog steeds FTA in Nederland, alleen de commerciëlen zijn achter een betaalmuur Digitenne van KPN. Openbare Publieke Omroepen zijn nog steeds FTA in Walonië = RTBF - Auvio, alleen de commerciëlen zijn achter een betaalmuur. Dus er is geen verschil. Het verschil met Kabel (van bijvoorbeeld Ziggo of Telenet) is de audio kwaliteit bij de Openbare Publieke zenders uit het buitenland ten opzichte van DVB-T2, want die is namelijk op DVB-T2 stukken beter met meerdere audio kanalen en AC3 en AC4 En ook nog HDR. Dus volgens mij faalt DVB-T2 niet als ik zo de massa's antennes bekijk in Walonië. Alleen Vlaanderen daar zijn ze zot. Daar is geen DVB-T2 meer.
  16. Volgens OpenPli wel indien je de certificaten ook geladen hebt.
  17. @Hansw -kan niet achterhalen of de Yamaha RX-V6A een phono voorverstekker nodig heeft. -de Project Elemental heeft de Orthofon OM5E erop af fabriek hetgeen een MM element is https://www.project-audio.com/en/product/vt-e/ -in welke geluid modus staat de yamaha als je de platenspeler gebruikt - Direct? - is ook de aarde van de platenspeler mee aangesloten?
  18. https://www.platenspelerexpert.nl/verschil-tussen-mm-en-mc-cartridge-platenspeler/ bij een MC met heel lage output 0,2 tot 0,5 mV kan een slechte kabel en/of cinch stekker enorme invloed hebben in het traject signaalversterking.
  19. Je hebt mijn zinsnede over hongersnood economische vluchteling dus niet begrepen klaarblijkelijk.
  20. Als het niet in je regeerakkoord staat dat je scholing en educatie gaat stimuleren en bezuinigingen doorvoert is dat zeer zeker die partij aan te rekenen. Weet je hoeveel keren de docenten en het onderwijzend personeel op straat zijn gekomen de laatste 20 jaar? En als gevolg van de bezuinigingeen is er een leraren leraressen tekort dat zijn weerga niet kent. Naast dat ook nog de kwaliteit van die paar instromers van de Pedac bedroevend te noemen is
  21. We zijn het al lang niet meer eens met elkaar in Nederland, omdat er gewoon weg niet meer wordt samengeleefd. De samenleving is al sinds de jaren 2000 gespalten mede wegens ongelooflijke inkomens verschillen "Haet ende Nijt". Ongelooflijke koelbloedige bedriegers die honderdduizenden hun hebben en houwen koste alsook hun private pensioen verzorging verdampte. De hedgefondsen en al het gesjoemel op de aandelen markten. Van een noodzaak een deugd maken voor enkelen, woning tekort en pandjesbazen. De opkomende infiltratie van criminelen die nu zelfs in je eigen dorp actief zijn. Moord op bestelling en/of intimidatie op bestelling. De opkomende populisten die haat zaaien en Europees samenwerkingsverbanden aan zijn gegaan. De effecten van oorlog en geweld in andere werelddelen die ongekende vluchtelingen stromen op gang brengen. En niet te vergeten de klimaat veranderingen waardoor hele landstreken onvruchtbaar worden dus daarmee ook hongersnood waarvoor men weg wil vluchten. Ja hongersnood is ook indirect een aanleiding voor economische vluchtelingen. En geef ze eens ongelijk? Hier is de babyboom toe aan pensioen en aow, door jaren slecht VVD beleid qua scholing en educatie staan werkgevers met de mond vol tanden. En nog steeds denkt men dat ongelijkheid en kapitaal los van elkaar staat.
  22. Nieuwe versie met een paar verbeteringen en fixes... https://vuplus-support.org/wbb4/index.php?thread/153884-nordvpn-plugin-für-vti/&pageNo=1 mooi man
  23. Tonskidutch

    Het 2026 weertopic.

    Hier trekt het al dagen net voorbij... Geen grote hoeveelheden regen gevallen dus. Maar regio luik tot wel 40l/m2
  24. Het is je misschien ontgaan dat de EU een transitie verplicht stelt / stelde naar de niet fossiele energiebronnen (afgezwakt door Hoekstra).
×
×
  • Nieuwe aanmaken...