Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Tonskidutch

V.I.P.
  • Items

    70.267
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    443

Alles dat geplaatst werd door Tonskidutch

  1. In het menu opnames is een optie ecm's op te nemen die je dus nadien kan laten decoderen als de CI+ niets te doen heeft. Ik ben minder bekwaam met de menu's van OpenPli 8.3 maar daar kun je wel een en ander over vinden bij het OpenPli forum zelf. Of er moet nog een sat4all lid ook die zelfde optie gebruiken, dan krijg je nog antwoord.
  2. Dat is een image afhankelijk verhaal. welk image gebruik je nu? OpenPli - OpenVIX - VTI ???
  3. Dat is dan zeker een DUO2 of DUO 4K met 4 tuners. Want die hebben opties (insteekslots) voor meerdere tuners. De CI+ van TVVlaanderen kan echt maar één kanaal decoderen. Of je moet eentje opnemen en nadien decoderen.
  4. Tonskidutch

    Het 2026 weertopic.

    Dat wordt dan je zwembad van 's ochtends tot 's nachts. Of via Rochefort / Cognac naar Royan aan de kust uitwaaien.
  5. Tonskidutch

    F1 Spanje

    Die strijd tussen coureurs van een en hetzelfde team is echt al langer bekend. René Arnoux en Alain Prost waren geduchte tegenstanders als Renault team rijders. Ondanks dat Alain Prost (le Professeur) stukken beter was. https://www.f1-fansite.com/f1-drivers/f1-driver-comparison/?driver_a=ARNR
  6. Ja hé, het moet niet gekker worden dat jij getint nieuws ook nog gratis wilt kunnen lezen... Deze WK voetbal is van voor tot achter super commercieel en dat is allemaal oké volgens de consument, de barbeknoei vlees producten met pittig chemisch smaakje zijn niet aan te slepen bij de supermarkten. De doorsnee voetballer verdiend 25.000€ tot 100.000€ per maand; daar valt nog wat te bezuinigen. Voetbal in UHD is leuk voor de liefhebber, die heeft dan echter ook al een andere betaalde bron waar zijn signalen vandaan komen.
  7. Klopt @wanderer een heel goed bedoeld plan, tot dat een belastingneus er wind van krijgt en het als verkoop van energie levering gaat belasten. Je mag in Nederland immers geen slimme handel hebben en of starten.
  8. Ja je eigen kaarten heractiveren kan anders zijn qua acceptatie bij TVVlaanderen. Overigens downloaden van de mediathek in MP4 of on the fly geconverteerd naar ts is in 4~5 minuten klaar voor een speelfilm. ÖRMediathek in VTI image. Een .ts opnemen of een screen capture duurt de lengte van het programma. Dus daar haalt @Koen B wellicht iets door elkaar.
  9. @el renegade schrijven ze die nog over op een nieuw abonnement, adres en rekening? Een kaartje kopen van iemand in het rusthuis kan een idee zijn maar overschrijven op jouw naam???
  10. Natuurlijk kunnen we steeds minder met een en dezelfde apparatuur en broadcast systeem. Je moet combineren en dat is minder makkelijk dan voorheen 10 jaar geleden. Dus neem je een en ander voor lief om toch te kunnen kijken wat je wilt. Wat heb ik nu meer dan vroeger: - drie tuners DVB-S2X + DVB-C + DVB-T2 - Een VPN abonnement om de mediatheken in Europa te kunnen openen zonder regiocode restricties (met of zonder de streamproxy plugin + met Gstreamer of FFmpeg player onder het VTI service app kan ook met Openpli of VIX met streamproxy etc) - Een potente mini pC die met windows 11 erop, die alle nieuwe streamservices al naar gelang de abonnementen kan afspelen waar de app's op TV al jaren geen toegang meer verlenen. Eventueel kun je streams analyseren qua framerate etc Maar wat je net schrijft over die framerate en de duur van een download loop je beslist heel ver achter op de feiten. Een en ander ligt aan je systeem. Daar weten we dus niks over.
  11. Misschien is dit nog iets voor jouw naast een sat antenne voor FTA ontvangst => https://diwio.be/tv/kanalen/ Ik heb gewoon een mini pC naast de Vu+ receiver staan die ook perfecte beelden levert en mocht ik die nog willen opnemen kan dat ook met debut pro software. https://www.nchsoftware.com/capture/index.html
  12. https://www.satellite-calculations.com/Satellite/Catalog/catalogID.php?43228 uitzonderlijke skew!!!
  13. a ) via sociale media kan je een forse auteursrechtelijke boete opleveren. (afhankelijk van welk medium en of er meegekeken wordt via AI / algoritmen) b ) GSM heeft wellicht geen snelle verbinding en rekenkracht en/of codecs vandaar dat we op de VU+ één "on the fly transcoding" kunnen inrichten opdat het een kleiner signaal wordt c ) afhankelijk van de UHD TV en de apps om bestanden weer te geven kun je een film in UHD als een MP4 bestand afspelen d ) alles is afhankelijk van de netwerksnelheid via LAN/WAN en 5G
  14. https://tv.headliner.nl/item/waarom-is-rtl-duitsland-plots-in-sd-bij-kpn-en-andere-providers-totaaltv-24199 Delta heeft ook geen extra uitzendrechten, dus vergeet die F1 dit weekend maar en laat het ons weten om 13:30
  15. https://nos.nl/artikel/2618178-ariana-grande-boos-op-witte-huis-vanwege-nummer-bye-bij-immigratievideo Muziek als drager van een boodschap of als plaatsvervangende emotie? Maakt het nog uit of je door pipo de clown of door trumps regering wordt geplaybacked?
  16. Tonskidutch

    F1 Spanje

    een mooie kans voor Max vievoudig winnaar in Barcelona Year Driver Team 1951 Juan Manuel Fangio Alfa Romeo 1954 Mike Hawthorn Ferrari 1967 Jim Clark Lotus-Ford 1968 Graham Hill Lotus-Ford 1969 Jackie Stewart Matra-Ford 1970 Jackie Stewart March-Ford 1971 Jacky Ickx Ferrari 1972 Emerson Fittipaldi Lotus-Ford 1973 Emerson Fittipaldi Lotus-Ford 1974 Niki Lauda Ferrari 1975 Jochen Mass McLaren-Ford 1976 James Hunt McLaren-Ford 1977 Mario Andretti Lotus-Ford 1978 Mario Andretti Lotus-Ford 1979 Patrick Depailler Ligier-Ford 1980 Alan Jones Williams-Ford 1981 Gilles Villeneuve Ferrari 1986 Ayrton Senna Lotus-Renault 1987 Nigel Mansell Williams-Honda 1988 Alain Prost McLaren-Honda 1989 Ayrton Senna McLaren-Honda 1990 Alain Prost Ferrari 1991 Nigel Mansell Williams-Renault 1992 Nigel Mansell Williams-Renault 1993 Alain Prost Williams-Renault 1994 Damon Hill Williams-Renault 1995 Michael Schumacher Benetton-Renault 1996 Michael Schumacher Ferrari 1997 Jacques Villeneuve Williams-Renault 1998 Mika Häkkinen McLaren-Mercedes 1999 Mika Häkkinen McLaren-Mercedes 2000 Mika Häkkinen McLaren-Mercedes 2001 Michael Schumacher Ferrari 2002 Michael Schumacher Ferrari 2003 Michael Schumacher Ferrari 2004 Michael Schumacher Ferrari 2005 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 2006 Fernando Alonso Renault 2007 Felipe Massa Ferrari 2008 Kimi Räikkönen Ferrari 2009 Jenson Button Brawn GP 2010 Mark Webber Red Bull-Renault 2011 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 2012 Pastor Maldonado Williams-Renault 2013 Fernando Alonso Ferrari 2014 Lewis Hamilton Mercedes 2015 Nico Rosberg Mercedes 2016 Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 2017 Lewis Hamilton Mercedes 2018 Lewis Hamilton Mercedes 2019 Lewis Hamilton Mercedes 2020 Lewis Hamilton Mercedes 2021 Lewis Hamilton Mercedes 2022 Max Verstappen Red Bull Racing 2023 Max Verstappen Red Bull Racing 2024 Max Verstappen Red Bull Racing-Honda RBPT
  17. Briljant die fantastische jezus toren inwijden en tegelijk 100e jaar na de dood van Antonius Gaudi, een bijna waanzinnig briljante architect. 🙏
  18. Tonskidutch

    F1 2026

    Ah oké ik las enkel de "headlines", Thanks
  19. inderdaad lijkt me heel aannemelijk wat daar geschreven wordt shorted SMD cap!
  20. Tonskidutch

    F1 2026

    Het elektrisch motorvermogen gaat drastisch omlaag dat is er nu besloten. Krant heden.
  21. Bij een dergelijke reparatie gebruiken ze hete lucht pistolen en een speciaal vloeimiddel. Er zijn mensen die dat allemaal hebben en kunnen. Een NAS van mij hebben ze ook op die manier een nieuwe Intel dualcore erop gesoldeerd. Maar de grote vraag is of die bijgeleverde IC ook een nieuwe is die functioneert? Wat zegt de verkoper er over?
  22. Tonskidutch

    F1 2026

    Het is duidelijk dat er over de mix E-drive en Raw fossil engine power niet goed is nagedacht. Die ADUO is ook weer een vreemd compromis voor de constructeurs.
  23. Tonskidutch

    F1 Monaco

    Als je bedenkt dat er minstens twee coureurs in de problemen kwamen door de late rem manoeuvres in die laatste bocht, waar het asfalt gewoon weg rot was vind ik het toch erg bedenkelijk of we wel naar een eerlijke wedstrijd hebben gekeken. (beide hadden de asfalt klonters op de band toen ze in de muur stonden.) Toen een tijd daarna die rode vlag kwam wist niemand trouwens waarom, dat is ook weer zo'n slechte FIA communicatie In ieder geval houdt het de gemoederen bezig en spannend was het zeker. Het commentaar van Jacky X was naast dat van Gaetan erg onderhoudend en zeer vakkundig. La Une - RTBF
  24. ah oké excuus voor de verwarring.
  25. Dacht dat mojo destijds die voor een test van @Mimisiku had geleend!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...