Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

moonchild

Lid
  • Items

    3.327
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    17

Alles dat geplaatst werd door moonchild

  1. Helpt niet omdat er buiten de race lijn de Marbles liggen, daar is het dus spekglad https://worldofspeed.org/blog/what-are-marbles-in-f1-race/
  2. druppels vallen, maar hoeveelheid is niet van invloed Superdaddy op harde banden naar het einde van de race......
  3. Onze SuperDaddy behoudt P1 tijdens de start en 1e ronde, nu de leiding uitbouwen
  4. Na het volkslijd is onze DJ Tiesto even een korte gig aan het draaien...... De 3 teams met Merc motor hebben deze race allemaal eem nieuwe motor gehad. Terwijl er eigenlijk enkel betrouwbaarheidsupdates zijn toegestaan gaan die motoren als een gecko ??????? Natuurlijk geen actie van de Fia te bespeuren
  5. Onze SuperMaxx rijdt zelfs als het sneeuwt
  6. Ik zou dan gewoon een loodgieter de klus laten klaren. Beter danzelf in zo''n kast te gaanliggen;) toevoeging: mocht je het toch proberen https://www.ikea.com/nl/nl/assembly_instructions/tollsjon-keukenmengkraan-handdouche-zwart-gepolijst-metaal__AA-2097797-8-2.pdf
  7. Mega onterechte straf voor onze SuperrrrrMaxxxx, de yanks Zak/Fom kunnen hem niet op de baan verslaan.....boycot usa
  8. oh oh oh, denkt toch om u bloeddruk. Als het hier te heftig wordt dan kan ik dit adviseren;) https://breiclub.nl
  9. Of gaat hij voor Newey, Honda en een hypemoderne nieuwe fabriek/windtunnel?
  10. Sinead kon het altijd goed vinden met de kerk Maar dit is toch wel een prachtig nummer van haar, het hele album troouwens.
  11. Toch is het hier goed gelukt. "Aangezien het ondergronds brengen van een 380.000 Volt (380kV) verbinding met een hoog transportvermogen over een dergelijke lange afstand wereldwijd nog niet eerder is vertoond, wordt Nederland hiermee koploper op het gebied van innovatieve aanleg van hoogspanning. Met deze aanleg is voor een optimale balans tussen innovatie en leveringszekerheid gekozen." Niet zeggen Kan Niet maar Doen!
  12. Zonder eigen stroomopsleg is het financieel dus niet meer de moeite om meer dan 3 panelen te leggen. Kun je indien zonnig een airco/wasmachine/vaatwasser van laten draaien. Dan blijft er ook niets gratis over voor Engneco
  13. Voor mijn achtertuin ligt er 1, niets van warmte gemerkt.
  14. Museum TV lijkt mij de moeite waard. Ga zeker een kijken naar b.v. Night at Dorsay
  15. eerder Tariffhesitator, wat flexes more than Bamboe? TRumpoe
  16. Zit je op Antartica????? Door is het inderdaad duur op McMurdo base........
  17. Luise H. ter W. komt uit goede huize en doet veel vrijwilligerswerk omdat zij door een rijke familie niet hoef te werken; zij krijgt een lintje Henkie S. is arbeider en werkt al 40 jaar bij een bedrijf dat wegen bouwt, hij krijgt geen lintje
  18. Vorig jaar is mijn analoge meter nog uitgebreid doorgemeten door monteur van Stedin. Volgens hem zat er een gat in, en dat was zeker niet goed. Maar niets meer van gehoord.
  19. Als een minister geen invloed op een beslissing mag hebben dan is het ook niet juist om verplicht een handtekening te vragen. Dit ongeacht het onderwerp.
  20. Ik moest 2 seconden wachten totdat de bank zei dat ik deze Niet ging kopen
  21. Vlam in de frituurpan met bitterballen geslagen, levensgevaarlijk die dingen
  22. 👋 voor allemaal
  23. poeh poeh, daar lag ik weer op de grond te lachen met bijna ernstig zuurstoftekort.
  24. Stel nationale stroomuitval, reden is de een of andere gestoorde gek. Volgens wiki https://nl.wikipedia.org/wiki/Calamiteitenzender info via regionalen en internet ............ kansloos over een periode van meer dan 1 uur daarna dus speakerauto's in de straat, ziet er niet best uit
  25. mijn setup: e-bike met 1kWh accu -----adapter usb/19V ------ asus laptop ------ usb sat receiver gevoed door laptop ----- lnb betaalbaar hoe zal het in een crisis met starlink van Elon gaan Inmarsat
×
×
  • Nieuwe aanmaken...