Na het volkslijd is onze DJ Tiesto even een korte gig aan het draaien......
De 3 teams met Merc motor hebben deze race allemaal eem nieuwe motor gehad. Terwijl er eigenlijk enkel betrouwbaarheidsupdates zijn toegestaan gaan die motoren als een gecko ??????? Natuurlijk geen actie van de Fia te bespeuren
Ik zou dan gewoon een loodgieter de klus laten klaren. Beter danzelf in zo''n kast te gaanliggen;)
toevoeging: mocht je het toch proberen https://www.ikea.com/nl/nl/assembly_instructions/tollsjon-keukenmengkraan-handdouche-zwart-gepolijst-metaal__AA-2097797-8-2.pdf
Toch is het hier goed gelukt.
"Aangezien het ondergronds brengen van een 380.000 Volt (380kV) verbinding met een hoog transportvermogen over een dergelijke lange afstand wereldwijd nog niet eerder is vertoond, wordt Nederland hiermee koploper op het gebied van innovatieve aanleg van hoogspanning. Met deze aanleg is voor een optimale balans tussen innovatie en leveringszekerheid gekozen."
Niet zeggen Kan Niet maar Doen!
Zonder eigen stroomopsleg is het financieel dus niet meer de moeite om meer dan 3 panelen te leggen. Kun je indien zonnig een airco/wasmachine/vaatwasser van laten draaien.
Dan blijft er ook niets gratis over voor Engneco
Luise H. ter W. komt uit goede huize en doet veel vrijwilligerswerk omdat zij door een rijke familie niet hoef te werken; zij krijgt een lintje
Henkie S. is arbeider en werkt al 40 jaar bij een bedrijf dat wegen bouwt, hij krijgt geen lintje
Vorig jaar is mijn analoge meter nog uitgebreid doorgemeten door monteur van Stedin. Volgens hem zat er een gat in, en dat was zeker niet goed. Maar niets meer van gehoord.
Als een minister geen invloed op een beslissing mag hebben dan is het ook niet juist om verplicht een handtekening te vragen. Dit ongeacht het onderwerp.
Stel nationale stroomuitval, reden is de een of andere gestoorde gek.
Volgens wiki https://nl.wikipedia.org/wiki/Calamiteitenzender info via regionalen en internet ............ kansloos over een periode van meer dan 1 uur
daarna dus speakerauto's in de straat, ziet er niet best uit
mijn setup: e-bike met 1kWh accu -----adapter usb/19V ------ asus laptop ------ usb sat receiver gevoed door laptop ----- lnb
betaalbaar
hoe zal het in een crisis met starlink van Elon gaan
Inmarsat