Doelbewust beleid lijkt het wel.
Gewoon duurder maken en cashen zolang t nog kan.
Daarna, wanneer er echt nog weinig satelliet klanten over zijn, noodgedwongen flink saneren en in de kosten snijden.
De spijker op zān kop.
Of er wordt met 105 km ingehaald.
We kunnen de naam snelweg beter vervangen want deze dekt de lading al lang niet meer.
Het is gewoon erg druk waardoor 120 of 130 in de praktijk amper haalbaar is.
Goedemiddag
Is er iemand die de settings van Hans werkend heeft in een Prixon P9?
Krijg na t invoeren van de m3u steeds een foutmelding.
Wat doe ik fout?