Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Gerard 76

Lid
  • Items

    10.872
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    18

Alles dat geplaatst werd door Gerard 76

  1. Lekker heet in de frietkot🥵
  2. De angstpropaganda draait overuren, nu is het de superhittegolf en de vuurrode kleuren bij het weerbericht. Mijn advies, niet teveel op tv of internet kijken en je gezonde verstand gebruiken, en let op elkaar, onze ouderen en onze dieren.
  3. Gerard 76

    Het 2026 weertopic.

    Inderdaad het voorgegaarde vlees uit de supermarkt beter links laten liggen.
  4. Gerard 76

    Het 2026 weertopic.

    Of je gebruikt een kamado. Naast vlees van de ( Turkse) slager kun je er ook heerlijke groenten of aardappelen op bereiden. Geen chemische briketten maar natuurlijke houtskool. Als je de juiste houtskool gebruikt is deze ook nog eens erg zuinig. BBQ en hoeft zeker niet ongezond te zijn
  5. Link zit achter betaalmuur helaas. eerst cookies moeten accepteren daarna zie je dat je t niet lezen mag. Maar ook dit is weer een goed voorbeeld van selectieve bezuiniging bij de npo. omroepbazen en topbestuurders ontvangen 4,5% extra met uitschieters tot 10% ( ~ €1000 p maand) er kan dus nog veel meer bezuinigd worden daar zo blijkt.
  6. Voor nu zie ik voor jouw wensen geen echte werkbare opties. Enige vraag die nog openstaat is of NLziet terugkijken met 50fps ondersteunt.
  7. Feit is dat juist de linkerkant van t politieke spectrum de polarisatie aanwakkert door in de naam van democratie andersdenkenden, rechts, buitenspel te willen zetten. de rechterkant zet niemand bij voorbaat buitenspel wie ondermijnt hier nu de democratie dan? vind dit echt zorgelijk zo’n ontwikkeling in NL Precies wat je aangeeft, bye bye Nederland, gelukkig hebben we nog mooie herinneringen aan hoe t kon zijn. We hebben niets geleerd van WWII. De jodenjacht van een tijdje terug kwam niet door rechts, de vernieling van die ene universiteit laatst waarbij voor €500.000 schade is gemaakt ook niet. Ons land wordt door toedoen van onze d66 leiders onherkenbaar en op termijn onleefbaar
  8. Jazeker wel, deze benoem ik juist dat deze welkom zijn. Maar wat hier aankomt met mooie kleding aan is niet voor honger op de vlucht Als je vanwege honger vlucht heb je geen geld voor mooie kleding, dan had je ipv die kleding wel voedsel voor je gezin gekocht ipv ze achterlaten
  9. Je vergeet de massale instroom van gelukzoekers en de toename van geweld en agressie welke deze met zich meeneemt. vluchtelingen zijn er niet zoveel, deze horen altijd welkom te zijn maar worden ondergelopen door gelukzoekers die t verpesten voor hen. en als 2e de linkse indoctrinatie op scholen en in de media deze is op termijn nog veel gevaarlijker dan extreem rechts
  10. De spreidingswet handhaven lost t probleem niet op maar creëert juist een aanzuigende werking
  11. Precies dat, endat vertrouwen moet hersteld worden
  12. Laten we ze een kans geven, ook al is het niet mijn voorkeur wat er nu zit verkiezingen helpen niet zolang er partijen zoals pro, pvv of fvd worden uitgesloten de uitslag is op voorhand al voor 80% bekend, net als in Rusland schijndemocratie je kunt t met ze eens zijn of niet maar uitsluiten is echt not done ze zitten er in opdracht van ons, en voor ons. Zolang een steeds groter wordend deel van de bevolking dat niet zo ervaart zijn ze fout bezig
  13. Gerard 76

    F1 Canada

    Voor mij is de F1 niet meer wat t was sinds de nieuwe regels . Zal wel een ouwe bok zijn maar vond t voorheen leuker toen t nog aankwam op het kunnen rijden ipv het managen nu. We hebben toch al een Formule E?
  14. Vandaag weer 36 ct x 56 liter bespaard. Toch ruim €20 waarvoor we niet eens om hoefden te rijden omdat we er sowieso al waren.
  15. Met geld hulp bieden werkt vaak niet efficiënt. Het bereikt t doel niet of wordt idd onderschept en voor wapens gebruikt Maak me ook grote zorgen over al die Palestijnse ‘ vluchtelingen ‘ die hier nu heen komen. Het is niet voor niets dat de buurlanden ze niet willen opvangen. Zou me niets verbazen wanneer er zelfmoordterroristen tussen zitten die de tijd nemen om ons te bedanken met een bomgordel. De geschiedenis heeft laten zien dat zo’n actie geen uitzondering is helaas.
  16. Nee, het grootste deel van de prijs zit m in NL in de accijns. Elke week levert deze oorlog de schatkist miljoenen op. Er wordt nu als afleiding naar de oliebedrijven gewezen om hun enorme winsten maar onze eigen overheid verdient er ondertussen net zoveel aan over onze rug.
  17. Ding is echt heel gebruiksvriendelijk Installeren je Gmail erop zetten en je apps zoals bijvoorbeeld NLziet erop zetten Net zoals op je telefoon idd even Googlen
  18. Dan koop je een Google chromecast desnoods 2e hands ben je voor max 50€ klaar Dat heb je er binnen 6 maanden al uit
  19. Hetzelfde truukje weer toegepast. En weer gaat de meerderheid schoorvoetend akkoord met een prijsverhoging. Zolang de meerderheid dit slikt is t eind niet in zicht. Inderdaad mooi NLziet nemen. Prima aanbod voor een gunstige prijs
  20. Goh, waarom is illegale iptv zo in trek? Hier een oorzaak
  21. Voetbalbelasting 2.0 Alsmaar meer door de strot duwen om de prijs te kunnen verhogen En maar klagen dat er steeds meer illegaal gaan kijken Praat t niet goed maar ze doen er ook niks aan om de prijzen lager te krijgen
  22. Welke ‘aanslagen ‘ ? Of bedoel je soms die vuurwerkbom bij D66? Dat is toch geen aanslag? De linkse media doet haar werk weer prima 👌🏻 Het is nu 24 jaar terug dat Pim Fortuin vermoord is, en dat was niet door ultrarechts tuig De dader loopt alweer vrij rond
  23. Ondertussen verwelkomt Nederland talloze Palestijnse ‘vluchtelingen’ ☹️ Dat naast alle andere gelukzoekers die hier een woning en uitkering komen claimen. Het wachten is op de eerste zelfmoordaanslag, waarna links Nederland weer geschokt en verbijsterd is.
  24. Mooi opzeggen en NLziet nemen, is ook nog es de helft goedkoper
  25. Iets met eerst links lullen en nu rechts vullen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...