Het beleid in NL werkt dit aso gedrag in de hand.
Iets met zachte heelmeesters.
In Spanje weten ze wel raad met dit soort gajes, daar gaat ouderwets de knuppel erover, de enige remedie tegen dit soort hyena’s.
Foute vergelijking
kerkklokken zijn verankerd zwart op wit in de wet
een versterkte gebedsoproep is iets heel anders en hoort niet thuis in de Nederlandse cultuur.
dit is een gesproken tekst/boodschap welke voor iedereen die binnen het bereik goed hoorbaar is ook al wil je niet geconfronteerd worden met die tekst.
en daar schuurt het nu.
gewoon de versterking weglaten en t id prima.
Juist niet
Zorg juist dat deze mensen niet nodig zijn, dan heb je de kosten ook niet en kan de PO doen waarvoor het er in essentie is.
Gelukkig is hiervoor eindelijk de eerste stap genomen maar ook dit zal wel weer worden gedwarsboomd.
Probleem met de PO is dat er van de miljard € die erin gaan slechts een beperkt deel ten goede van de programmering komt.
Wanneer er dan bezuinigd wordt wordt direct geroepen dat t ten koste van de programma’s gaat terwijl dat niet hoeft.
Er blijft teveel geld in de diverse lagen hangen ipv dat t ten goede komt aan de programma’s.
Goed dat eindelijk de bezem er flink door gaat.
Wat meer efficiëntie kan geen kwaad.
Gerrit
het gaat niet om de lintjes
er wordt massaal voorgesorteerd op nieuwe verkiezingen
kijk maar hoe de vvd als een blad aan de boom gedraaid is mbt het vuurwerkverbod
hoe doorzichtig
Aantal jaren terug gestopt met satelliet-tv
De schotel gaat binnenkort van de schuur af.
Hangt er al zeker 12 jaar.
Iemand interesse voordat ie bij het oud ijzer gaat?
Evt foto’s op verzoek
Moet ze nog maken
mee eens
en hoe vaak ze wel niet over het klimaat lopen te drammen.
op een gegeven moment dan weet je t wel, maar t gaat maar door
begint zo irritant te worden dat ik merk dat ik hun nieuws begin te skippen
Conclusie:
De stikstofdrempel is blijkbaar ‘nodig’ om de zin door te drijven
Enige wat het kabinet te horen krijgt bij het aandragen van oplossingen is
kan niet
mag niet
lukt niet
Geen wonder dat t lijkt alsof er niks geregeld wordt.