Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk om tegelijkertijd 2 verschillende opnamens te maken met de VU+ duo , aangesloten op een twin LNB ?

gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.

Geplaatst:

Wel 5 (mits uiteraard op twee transponders).

Geplaatst:

Euh .. 7 tegelijk is me ook al es gelukt smile

post-9696-1318261940,6841_thumb.jpg

Dreambox 7020S met OpenPli - 300GB Maxtor HD aangesloten op Technisat Multytenne

VU+DUO OpenPli 2.0 - Triax TDS78 met Multi Block ASTRA 123/Hotbird en Quad lnb's op een Johansson Switch

Geplaatst:
Origineel bericht van: kitt
Euh .. 7 tegelijk is me ook al es gelukt

Maar niet op HD-kanalen. En dat gaat met 5 stuks wel.

Overigens: het aantal actieve timers zegt niets: als het er teveel worden, zie je dat niet aan die timer, naar wel aan de opname, die dan voor 0kb te boek staat.
Geplaatst:

Een paar vragen hierover:

[*]Hoe neem je een kanaal op terwijl je de ander op neemt?

[*]Moet je dan perse 2 kabels trekken of Kan je de 2de tuner gelijkstellen op tuner 1?

Natuurlijk heb ik het over VU+ Duo. Ik draai momenteel op DARKHOLE 1.6 (geloof ik, laatste versie). Ook bijzonder fijne image.

Origineel bericht van: Frans B
Is het mogelijk om tegelijkertijd 2 verschillende opnamens te maken met de VU+ duo , aangesloten op een twin LNB ?

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Geplaatst:
Origineel bericht van: faxme
  • Hoe neem je een kanaal op terwijl je de ander op neemt?
  • Moet je dan perse 2 kabels trekken of Kan je de 2de tuner gelijkstellen op tuner 1?

Ad 1: dat gaat vanzelf: Enigma regelt alles voor je (als de instellingen juist zijn);
Ad 2: Nee/Ja. Je bent dan wel beperkt: de tweede tuner kan alleen kijken naar transponders in hetzelfde "kwadrant" (frequentieband en polarisatie) als waar tuner 1 naar kijkt.

Ja.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Duolist
  • Hoe neem je een kanaal op terwijl je de ander op neemt?
  • Moet je dan perse 2 kabels trekken of Kan je de 2de tuner gelijkstellen op tuner 1?

Ad 1: dat gaat vanzelf: Enigma regelt alles voor je (als de instellingen juist zijn);
Ad 2: Nee/Ja. Je bent dan wel beperkt: de tweede tuner kan alleen kijken naar transponders in hetzelfde "kwadrant" (frequentieband en polarisatie) als waar tuner 1 naar kijkt.

Ja.

What moet mijn instelling zijn dan ongeveer om 2 kanallen tegelijk te kunnen opnemen en kijken?

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Geplaatst:
What moet mijn instelling zijn dan ongeveer om 2 kanalen tegelijk te kunnen opnemen en kijken?
Het enige wat je moet doen id de ontvanger vertellen wat je antenneconfiguratie is. De rest gaat vanzelf.