Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 Hallo, onlangs kocht ik een NOXON DAB stick. Dit is een USB stick waarmee o.a. DAB, DAB+ en DVB-T op de laptop of PC te ontvangen is. Het draait onder windows. Mijn vraag is of ik deze stick in mijn VU+ uno kan steken en of ik dan bijvoorbeeld DAB zenders op de VU+ kan ontvangen. En indien dit kan, hoe moet ik te werk gaan? “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 voor zover ik weet gaat dat nog niet lukken... de drivers zijn voor wat betreft dvb-s en dvb-t wel al (inmiddels) stabiel, maar voor dab+ heb ik er nog geen enkel positief bericht over gelezen. testen kun je altijd natuurlijk, maar hoe je dan moet scannen op die dab+ frequenzies etc, weet ik niet. ciao Fat Freddy's Drop Bohannon
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 ik vraag het nog eens bij de vuplus jongens voor jou, die hebben daar ook immers het ontvangstbereik. ciao Fat Freddy's Drop Bohannon
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 december 2011 Auteur Geplaatst: 6 december 2011 Heel graag..! “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Toppers Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 (aangepast) Misschien hier eens kijken; http://www.i-have-a-...threadid=151951 Ik heb zelf niet de ervaring, maar usbtuner_0.7.3_all.ipk is de plugin die je moet hebben. Succes 6 december 2011 aangepast door Toppers
Tonskidutch Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Heel graag..! neen nog niet... tenminste het DAB+ gedeelte nog niet. ciao Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten