Apostel Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 (aangepast) Hoi iedereen, Ik ben in Turkije gestrand en heb mijn TVV kaart meegenomen in mijn bagage. Nu heb ik al een schotel geplaatst en perfect op Astra 1 gericht. Probleem is de ontvanger ik vind plaatselijk geen TVV ontvanger en heb nu een NextStar YE-18000HDMI gekocht. Ik denk dat de kaart niet werkt maar als er iemand zijn ervaring kan delen zou geweldig zijn of enige firmware... Alvast bedankt 8 maart 2012 aangepast door Apostel
Apostel Geplaatst: 9 maart 2012 Auteur Geplaatst: 9 maart 2012 kaart in cam zal wel werken. Bedankt voor je antwoord maar kan je dit vertalen voor een leek Kaart in cam = ... Alvast bedankt!
cookie monster Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 check: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Apostel Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Geplaatst: 10 maart 2012 check: Hey Juleke/Cookie monster, Hartelijk bedankt! Ik heb deze Nextstar kunnen omruilen naar een andere Nextstar met een CI slot (YE-2010) en werkt perfect! Bedankt!
Sprietje Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 @Apostel Kun je de vrije zender BVN ontvangen?
Apostel Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Geplaatst: 11 maart 2012 @Apostel Kun je de vrije zender BVN ontvangen? Ja, en alles werkt OK alleen een Discovery probleem...
Aanbevolen berichten