Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

in de vroegere avond,zette ik de tv aan op één.ik wilde een programma bekijken,maar was er weer eens aan,een wielerwedstrijd (giro d'italia).nu dacht ik in mijn ogen,de vrt heeft nu 3 netten,kon men niet die wielerwedstrijd op het oude ketnet tonen?

zo had iedereen zijn gading:

ik en mijn ouders op één

de kinderen op 12

en de wielerfanaten op ex ketnet/canvas.

hopelijk is dit maar tijdelijk,en verhuist de komende koersen naar ex ketnet/canvas.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Wielrennen op Eén blijft (toch de doordeweekse ritten) Andere sport is wel op Canvas. Waarom ze dit doen, das een goede vraag natuurlijk

Geplaatst:

Op canvas was een andere live uitzending bezig vanmiddag , artistieke gymnastiek ofzoiets , vandaar dat het wielrennen op één was te zien .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

• Nieuwe aanmaken...