cookie monster Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 (aangepast) T55 wavefield afstelling middensat = hotbird , bijna geen signaal , ondanks rechtstreeks aangesloten aan de ontvanger !! Ook hindernissen zijn geen probleem (wegens geen) !! Maar .... Via het signaalmetertje in mijn Powersky 1900 , bv 11766 V 27500 , Quality 50% , Signal 92% , veel te laag dus , de meeste komen zelfs niet door !! Alles in MPEG 2 DVB-S onder 11700 = 0% ontvangst !! Powersky 1900 = MPEG 2 DVB-S ontvanger Wat is hier loos ??!! 6 maart 2013 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Radenko@onsbrant Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 hallo cookie M , Misschien een open deur, is de reflector juist gemonteerd dus niet onderste boven. In jouw verhaal staat niet dat hij wel goed is gemonteerd. m.vr.gr Radenko Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel Dreamb 800SE met T55 4x lnb
cookie monster Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 (aangepast) mmmm , Ondersteboven , zou wel een raar zicht zijn Ik had die destijds ook al eens gezet , en toen was alles ok , en nu dus .... De LNB die ik gebruik , Inverto Black MultiConnect Twin (LNB 23mm) , de LNB is ok , kabel ook , want ik had eerst m'n SAB 115 daar staan met die LNB , maar daar de diseqcmotor kapot is , en ons moeder wil af & toe France 2 kijken , en ik ITV & film 4 & BBC , draaibaar is dan moeilijk !! Ik woon naast mijn moeder , zij kijkt kabel (analoog) , en satelliet via een videozender , de ontvanger staat bij mij (misschien vreemdklinkend) !! Draden naar haar appartement leggen , was te veel boorwerk , en dus .... de 2,4ghz video-oplossing is piekfijn daarvoor De overige LNB's worden Golden Media quad , ook de inverto wordt een quad , 28,5°E - 19,2°E - 9°E - 5°W , FTA is meer dan voldoende !! 2x TV & Computer PC-card TBS 6925 Uiteindelijk komt nog steeds m'n Gibertini (draaibaar) op het bovendak , enkel voor de pc-card !! 7 maart 2013 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 ivm Dat slecht signaal , ik snap er de honkbalknuppels van !!!! Ik moet dit verder uitmesten , tot ik het gevonden heb !!!! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 Ik ben een stom kieken , oftewel een loemp kieke , mijnen T55 , ik heb dus 9°E centraal geramd , daarmee dat de lage frequenties het niet doen !! Ik beken , na 20 jaar satelliet kijken , ik ben een heuse mottige randdebiel !!!! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sprietje Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 Ik hoop voor je dat die Golden Media lnb’s het tegenwoordig beter doen dan dan een paar jaar geleden want toen zag het er na 3 jaar zo uit:
cookie monster Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 Net de gehele 9°E gescand , ivm 12034 V is de T55 blijkbaar toch te klein !! Dus of mijne SAB 115 terug met multi LNB opstelling ivm 5°W & 19,2°E , en een kleinere richting 28,5°E , ik heb nog een 53cm schoteltje liggen !! Mijn hersens .... C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 Dus SAB 115cm: 9°E midden , rechts Astra 19,2°E (niet zo belangrijk deze voor mij) !! 5°W links , wel belangrijk ivm de Franse aldaar !! 9°E + 5°W = 14°verschil !! Zou nog net moeten lukken !! Of 5°E Astra 4A / SES-5 midden ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten