Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb pas mijn Rebox vervangen door een Amiko 8250+, hele verbetering...

Ik heb alleen nog wat vragen waar ik niet direct uit kom:

 

- Hoe kun je de helderheid van het display instellen? (de oranje displays zijn hinderlijk fel in een donkere kamer...)

- Hoe kun je een NAS als opnameapparaat opgeven? ('media' menu is niet toegankelijk)

  Ik wil opnemen op een NAS, geen USB storage aanwezig.

 

Heb nu tijdelijk een donker filter voor de displays geplakt, maar lijkt me dat het toch instelbaar is.

(bij alle ontvangers die ik tot nu toe heb gehad was dat instelbaar)

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

×
×
  • Nieuwe aanmaken...