Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 30-6-2024 om 16:25, Dreeke zei:

Op satelliet zijn VTM3, VTM4, Play5/6/7 in SD. Ik hou me aanbevolen om als ik deze zenders in HD zou kunnen bekijken.

Als je via de sat kijkt, dan is dat via TV Vlaanderen.

Daarin is het gebruik van de tv Vlaanderen app begrepen.

Via de app kan je deze zenders in HD bekijken.

Of via de VTM go app.

Of via de Goplay app.

 

  • 4 weken later...
Geplaatst:

VTM Go en Go Play zijn met vpn te bekijken op een Apple TV. Wel een Belgisch Apple account aanmaken en zelfde geld voor VTM en de Play zenders. Eerste keer wat werkt maar werkt perfect. 

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...