Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na wat expirimenteren ben ik er achter gekomen dat een programma bij handmatig opnemen in nps mogelijk is.

Als ik dit zelfde programma programmeer dan doet hij het ALTIJD in ts !

 

Is er hobbymatige software die dit euvel verhelpt? 

Dat scheelt namelijk wel 15% opslagruimte.

 

Hoe zijn verder de ervaringen over de goevoeligheid van de tuner?

Afgelopen woensdag viel het beeld regelmatig weg van de astra 3 graden.

  • 3 weken later...
Geplaatst:

een nieuwe lnb (met 0.1db sr en 60db versterking) geeft nu een perfekt signaal!

 

van 53 naar 80  .

 

Ik zie een tikfoutje in de eerste regel :  nps moet ps format zijn.....

 

Is niemand dit opgevallen dat ps format alleen werkt bij handmatige opnames?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...