brinkie Geplaatst: 20 april 2016 Geplaatst: 20 april 2016 Heb een dreambox 800se. Hierin zit een kaartje van Can.Digital. Wil dit sharen naar mijn Amiko. Hoe doe ik dat?
Moderator ceesv Geplaatst: 20 april 2016 Moderator Geplaatst: 20 april 2016 Beste Brinkie, Heb je dit al eens gelezen? https://www.sat4all.com/forums/topic/319942-alles-over-oscam/?p=2052786 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten