gerard Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 hallo ik heb een vraag hoe krijg ik de kanal digitaal kaart aan de praat , heb een seca 3 kaart (oranje) heb er open vix opstaan maar weet niet hoe het moet hoop dat iemand mij kan helpen mvg gerard
Moderator ceesv Geplaatst: 20 september 2017 Moderator Geplaatst: 20 september 2017 Hallo Gerard, welkom, Je zal een softcam, bijvoorbeeld OSCam moeten installeren en starten. Even de zoekfunctie gebruiken, is meerdere malen beschreven. Bijvoorbeeld hier https://www.sat4all.com/forums/topic/360306-oscam-installeren-op-gigablue/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerard Geplaatst: 20 september 2017 Auteur Geplaatst: 20 september 2017 ok zal proberen .er staan verschillende soorten oscam,s
Aanbevolen berichten