Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand ervaring met het installeren van openatv 6.1 op een Amiko Alien 2???

Heb de laatste versie gedownload maar krijg steeds foutmelding T TO terwijl Openatv 5.3 wel lukt!!

 

Wacht met spanning,        Marik.

 

 

 

  • 1 jaar later...
Geplaatst:

Voor zover nog nuttig voor iemand, mijn ervaring met OpenATV 6.1 en 6.2 ;

Ik heb beide kunnen installeren via USB (2GB FAT32 partitie) , maar het werkt enkel als je op de usb poort aan de achterzijde aansluit.

 

Overigens heb ik met veel online zoeken ( + trial & error ) ook een oscam client functioneel gekregen. In het algemeen lijkt deze release zo wel bruikbaar te zijn, al denk ik toch te gaan proberen met OpenPli. Dit vooral omdat ik de box wil laten starten naar standby mode, en dat is nu net waar deze images de mist in gaan (looping bootup crash).

Geplaatst:

Ik heb vandaag een nieuwe image OpenPli 7.0 erop gezet. Ging heel vlot en werkt in mijn geval veel vlotter dan OpenATV.

Oscam client installeren via 'plugins' -> 'download' is fluitje van een cent.  Fastscan functie standaard reeds aanwezig dus dat is ook handig.

Enige minpuntje in vergelijking met OpenATV is dat de autodetectie van Astra3B met deze niet werkte (Astra1 en Astra2 wel).

 

De bediening reageert ook sneller dus in het algemeen is OpenPLI 7.0 dus wel een topper.

Ter info : openpli-enigma2-7.0-rc-spark7162-20181122_usb.zip

×
×
  • Nieuwe aanmaken...