Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb bij instellingen een netwerkschijf van mijn nas gekoppeld. Ik kan hier ook mappen op maken. Maal als ik die map nu instel als opname map zegt die dat er geen ruimte meer is en niet kan opnemen? Iemand enig idee wat ik fout doe.

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...