doopy Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Ik heb bij instellingen een netwerkschijf van mijn nas gekoppeld. Ik kan hier ook mappen op maken. Maal als ik die map nu instel als opname map zegt die dat er geen ruimte meer is en niet kan opnemen? Iemand enig idee wat ik fout doe.
Aanbevolen berichten