Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Tonskidutch. Ik krijg de ingebouwde ontvanger niet aan de praat  middels instellingen van het bijgeleverde boekje. De signaalkwaliteit balk slaat 100 %  uit . Signaal sterkte niet .de coaxkabel gaat rechtstreeks naar de twin lnb dus zonder diseqc switch .de coax is goed want op de vu duo slaan bijde meters uit op tuner 2 . Het gaat hierom de bovengenoemde  panasonic tv.       Mvg Ricardo

• Moderator
Geplaatst:

En, wat was de oorzaak?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hallo ceesv .volgens mij had ik de lnb instelling niet goed staan . Puur toeval dat het mij gelukt is . ga zeker nog een paar foto's  maken van het menu ,zoals ik het nu heb ingesteld.  Geweldig beeld 4 k   de volgende stap word een 4k ontvanger van vu .heb nu alleen de astra 19 ° oost.  Er hangt nog meer 4k aan het firmament.

Geplaatst: (aangepast)

Dank u wel Tonskidutch!!!!!! 👍ik heb er lang naar gezocht al ruim 1 jaar, maar het wachten was de moeite zeker  waard .ook de 4 k of 8k filmpjes op YouTube zijn ook mooi om te zien . Jij bent toch ook panasonic  fan ???

aangepast door RicardoBelli
Detail vergeten
  • Moderator
Geplaatst:

Het scheelt maar een "A".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.