Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben dit weekend bezig met de amiko A4K, had geen beeld kreeg niets meer door, vanalles geprobeerd.

Terug naar fabrieksinstellingen gezet, oscam erop gezet.

Als ik de receiver uitzet geeft hij een oranje licht als hij standby staat, vroeger nooit geweest, hoe kan dit.

 

Ik ben bezig met zenderlijsten, ik heb die van satje aangepast en behoorlijk ingekort via dreamset.

maar iets van 5 boeketten, deze zet ik op een usb stick en via de amiko importeer ik deze.

Alleen laat hij een hoop zenders weg uit boektten, en het hele boeket ziggo laat hij weg, hoe kan dit?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...