Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik loop hier te stoeien met bovenstaande combi in een ultimo 4k, met pli 7.1  In slot 1 werkt de dual s goed, maar dan werkt de fbc kabel in slot 2 niet goed, althans hij heeft dan maar 3 tuners, de andere 5 werken dan niet goed.

Als ik de kabel tuner in slot 1 doe, dan werken alle 8 tuners goed, de s tuner in slot 2 geeft dan geen beeld, op fta zenders, zegt wel dat ie signaal heeft maar kan niet zoeken/scannen, vreemd allemaal.

Zie ik iets over het hoofd, doe ik iets verkeerd, of kan deze combi helemaal niet.......?

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

Dank voor het meedenken Ventura, ik word niet wijzer van de link, maar dat ligt niet aan de link :)

Ik ben nog even gaan verder stoeien, als ik de c tuner uit slot 1 haal en de s2 in slot 2 laat, zelfde problemen. Plaats ik de s2 tuner in slot 1, werkt meteen alles goed...

Het lijkt er dus op dat de s2 fbc tuner niet wil werken in slot 2 (met dezelfde instellingen) 

Vu+ Ultimo4k

OpenPli 7

Geplaatst:

Nou schiet mij maar lek maar door bovenstaande stoelendans werkt ie ineens, niets aan de instellingen verandert dus ik hou het maar op een slecht contact oid. 

Vu+ Ultimo4k

OpenPli 7

• Nieuwe aanmaken...