Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds ik mijn VU+Solo4K heb geflasht met OpenPli 7.3 zijn er een aantal dingen veranderd,

zoals de symbolen die worden weergegeven bij een zender.

Bij een UHD zender geeft hij nu ook 4K weer in het rechter symbool waar nu HD staat. 

Wat betekenen de andere symbolen, vooral de gekleurde?

IMG_6910.JPG

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Geplaatst:

PDC= Program Delivery Control (vergelijkbaar met VPS)

groene blokjes=subchannels aanwezig (Duitse aangelegenheid)

gekleurde bolletjes=HbbTV aanwezig...

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...