Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 juli 2020 Geplaatst: 25 juli 2020 Kathrein hereft een tool ontwikkeld waarmee eenvoudige tot komplexe systemen ontworpen kunnen worden. Met de volgende mogelijkheden: • Komfortable Auslegung einfacher & komplexer SAT- / Einkabel-Empfangsanlagen • Vollständige Übersicht sämtlicher Pegelwerte für die gesamte Anlage • Planung individueller Kabellängen & Platzierung von Verstärkern • Berechnung der jeweiligen Kabeltypen & Verpackungseinheiten • Speichern, Laden & nachträgliche Bearbeitung einer Konfiguration • Erstellung eines Pegelplans (PDF) für die gesamte Anlage • Erstellung einer Materialliste (PDF) mit allen benötigten Komponenten • Automatische Übernahme aller Artikel in den Warenkorb eines Elektro-Großhandels-Shops via ELBRIDGE-Schnittstelle Het heeft veelomvattende mogelijkheden en leek me wel leuk om de hobbyisten hierop te attenderen. Een donders mooie tool. Alles hier te vinden. 1 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 25 juli 2020 Geplaatst: 25 juli 2020 Quote - Comfortabel ontwerp van eenvoudige & complexe SAT / enkelvoudige kabelontvangstsystemen - Compleet overzicht van alle niveauwaarden voor het gehele systeem - Planning van individuele kabellengtes & plaatsing van versterkers - Berekening van de respectievelijke kabeltypes & verpakkingseenheden - Opslaan, laden & achteraf bewerken van een configuratie - Opstellen van een signaalsterkte plan (PDF) voor de gehele installatie - Aanmaken van een materiaallijst (PDF) met alle benodigde onderdelen - Automatische overdracht van alle artikelen in de winkelwagen van een elektro groothandel via de ELBRIDGE-interface Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie) leuk als ik weer eens een appartementen gebouw koop 1 Fat Freddy's Drop Bohannon
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 juli 2020 Auteur Geplaatst: 25 juli 2020 Inderdaad goed voor een meer-deelnemer systeem. Dat heb je toch sneller dan je denkt. Zo had ik een kompleet systeem in mijn huis in Duitsland opgebouwd met 2 satellietschotels waarvan 1 draaibaar. Dat aangesloten op een 11 x 8 switch voor distribuitie in het hele huis. Met aansluitingen in de slaapkamers, 2 x in de woonkamer, hobby-ruimte, bureau, keuken, bijhuis....dan heb je aan 8 deelnemers vaak niet eens genoeg. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
cookie monster Geplaatst: 25 juli 2020 Geplaatst: 25 juli 2020 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Alles hier te vinden. Ik ga dit eens op m'n gemakske doorlezen , dank u C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten