Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo. Ik ben bezit van 6 jaar oude gehuurde kabel decoder van Samsung SMT-C7140B met 500GB harde schijf. Bij opstarten beeld logo goed .maar na opstarten kwam geen beeld meer. Ik vraag HDMI-kabel of kabel decoder kapot is? Ik en mijn broer alle geprobeerd om  herstellen maken. Lukte echte niet. Wat moet ik dan doen of Ziggo kan helpen?

IMG_20200918_212252.jpg

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Geplaatst:

Ik heb nu nieuwe ontvanger/decoder van Ziggo. het merk is Humax IRHD5300c en veel mooi beeld en scherp  dan Samsung SMT-C7140B.

Maar èèn ding problemen geen harde schijf om opnemen en zelf bewaren programma`s. kun je misschien even helpen  vooe hard disk extern voor Humax IRHD5300c

500 GB of 1 TB kan vinden?

downloads (2).jpg

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

Geplaatst:

Ik zal kijken en bedankt voor hulp.

Groetjes Jan (Meijelsat)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Schoot even in de lach om de titel van je topic. 😂😂😂 (ja heb nogal een aparte humor)

Maar goed, idd even Ziggo bellen.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

• Nieuwe aanmaken...