cookie monster Geplaatst: 4 augustus 2021 Geplaatst: 4 augustus 2021 2 uren geleden, gerrit B zei: Alternatief is om gebruik te maken van inbouwdimmers die je met een afstandsbediening kunt besturen. Ik heb hier zo welgeteld 1 ledlichtlamp in de woonkamer , de AB zuipt batterijen als gek , 3 keer drukken , en leeg is de batterij !! 🥴 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Psychosammie Geplaatst: 4 augustus 2021 Geplaatst: 4 augustus 2021 1 uur geleden, cookie monster zei: de AB zuipt batterijen als gek , 3 keer drukken , en leeg is de batterij !! Dan is er wat mis. Ik heb nog ergens een AB van klikaanklikuit liggen en die gaat al minimaal 2 jaar mee. Ik heb ook een AB van MiLight en die gaat minimaal 1 jaar mee. Ik kan jullie sowieso wel aanbevelen eens naar dat merk te kijken. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
cookie monster Geplaatst: 5 augustus 2021 Geplaatst: 5 augustus 2021 (aangepast) 3 uren geleden, Psychosammie zei: Dan is er wat mis. Daarnet een foto genomen van de AB & brandende lamp: PS: Het nummer van het fotobestand , is het nummer van de AB !! 5 augustus 2021 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Psychosammie Geplaatst: 5 augustus 2021 Geplaatst: 5 augustus 2021 Ik geloof dat ik het probleem al gevonden heb. Het staat met dikke letters op de AB afgedrukt 🤣 Kijk hier eens naar: https://www.youtube.com/watch?v=ywV-8vC7jjQ Misschien gewoon upgraden? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
sattos Geplaatst: 14 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2021 ik heb een duo dimmer aangeschaft,het is het een grote verschil,wordt nu niet meer verblind
Aanbevolen berichten