Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
8 minuten geleden, Boerenjong zei:

Nou niet op voorraad staat er

Sorry. Ik dacht dat je geen webwinkel kon vinden maar je hebt wel gelijk. Gewoon nergens te koop.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst: (aangepast)

Zie PM

aangepast door Mojo
  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
1 uur geleden, Boerenjong zei:

Hallo

Ik ben op zoek naar een nieuwe rotor voor mijn schotel. Echter ik kan ze via de webwinkels niet vinden.

Wie heeft tip? Mag pm

Zie PM.

• Like 1

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

• 1 maand later...
Geplaatst:

ook ik ben op zoek naar een moteck sg 2100 A als iemand een tip heb zou het top zijn mag pm

humax 5400/skystar 2 /moteck 2100 A/ Vu duo/skystar hd/vu solo2/triax 98 cm

Geplaatst:

Nooit begrepen waarom zo'n essentieel onderdeel van kwetsbaar kunststof is gemaakt.

Doe mij maar een Stab120. 

• Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Posted 31/03/22/09:48

Helemaal met je eens @Eduard07, ik gebruik al jaren een Stab Italia HH 100, maar volgens mij zijn die Stab's helaas nergens meer te koop.☹️

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Geplaatst:
20 uren geleden, Sprietje zei:

Als je op Google "moteck sg 2100 A kopen" invoert, kom je nog een zaak tegen die ze op voorraad zou hebben.

Moteck SG-2100A.png

kost normaal 50 euro 

2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro