Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Cash is voor mij ook geen top 40 maar kan hem wel waarderen en heb een paar CD's van hem want hij was wel goed.

• Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

• 2 weken later...
Geplaatst:

C'est Si Bon  🙂

Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G  / /  lnb's  Opticum LSP 04H +  Kathrein KEL 411    .

Geplaatst:

Onlangs geheel toevallig bij het zappen op astra 2 op dit concert terecht gekomen : meesterlijk als kleine jongens mogen meespelen met een grote mijnheer. Ik heb het hele concert blijven kijken en genoten. Ik hoop dat het ooit nog eens wordt uitgezonden. 

Muddy Waters & The Rolling Stones | Mannish Boy | Live Performance - Checkerboard Lounge

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:
Op 6-8-2024 om 10:12, Gene 1225 zei:

Onlangs geheel toevallig bij het zappen op astra 2 op dit concert terecht gekomen : meesterlijk als kleine jongens mogen meespelen met een grote mijnheer. Ik heb het hele concert blijven kijken en genoten. Ik hoop dat het ooit nog eens wordt uitgezonden. 

Muddy Waters & The Rolling Stones | Mannish Boy | Live Performance - Checkerboard Lounge

Idd fraai als grote jonge jongens samenspelen met een grote ouwe jongen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Geplaatst:

De gitaar! De drums!! De bas!!! geweldig als getalenteerde muzikanten samenkomen en creëren.

Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G  / /  lnb's  Opticum LSP 04H +  Kathrein KEL 411    .

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...