Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
Geplaatst:

Die belgische dame bij Tribute op Sbs6 vanavond gaat heeeeeel ver komen. Ziggo Dome gaat ze beslist halen.

Vanavond zong ze Chasing Pavements.

Goed vertolkt maar dit blijft toch de mooiste ……

 

 

Geplaatst: (aangepast)

Muziek is voor mij emotie en melancholie.

Het moet je raken en iets in je oproepen.

Franse liedjes zijn altijd mooi.

Dat komt omdat de franse taal een zachte zwoele soms bijna erotische klank in zich heeft.

Toon Hermans zei het al ;”un oeuf” klinkt nu eenmaal mooier dan ;”een ei”

 

 

 

aangepast door jptd
  • 3 weken later...
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...