Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Liedjes zijn pas leuk als ze iets vertellen. 
Zo was ik vroeger een enorme fan van het radio programma “Weeshuis van de hits” van Peter van Bruggen.

Jarenlang vroeg ik mijzelf af wie toch dat grappige ventje Morrison was.

Mijn transistor met ingebouwd cassette deck stond altijd scherp op opnemen met de pause toets ingedrukt die ik slechts hoefde in te drukken waarmee het opname plezier startte. 
Peter van Bruggen was de totale anti DJ.

Hij was een verteller.

Ademloos luisterde ik naar zijn teksten

Ademloos luisterde ik naar zijn liedjes….

 

 

aangepast door jptd
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Als groot fan van alles wat met seventees en  eighties te maken heeft vond ik deze altijd zo lekker om in te starten na pakkende jingle.

 

 

Geplaatst:

Sinead kon het altijd goed vinden met de kerk ;) Maar dit is toch wel een prachtig nummer van haar, het hele album troouwens.

 

 

Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm!

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Haha wat een grote k*t zooi dat hele songfestival.

Er is nog niet 1 liedje wat ook maar in de verste verte in de schaduw kan staan bij ons Anoukje

 

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...