Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 29-6-2025 om 11:11, Tonskidutch zei:

stukje nostalgie en sentimentaliteit kan geen kwaad hoor

 

 

Zo is ut

origineel was van Herp Alpert

voor een ieder die graag mee zingt deze

 

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Because the Night

ja natuurlijk maar welke versie van wie? Patti, Bruce of 10.000 Maniacs? Bruce kwam er met de lyrics niet uit en vondt het een love song. Dus gaf Bruce de song aan Patti en zij nailde hem 100%, dus daarom Patti ;)

 

 

aangepast door moonchild

Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm!

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...