Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zwaar geinterreseerd om dit op een Synology NAS te kunnen installeren.

En om de kanalen van TVV (en CDS) te kunnen bekijken op die manier.

 

 

~~Rytec Team~~
Vu+Uno4KSE /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Volgens tweakers.net was men in 2022 bezig om dat op een plexserver mogelijk te maken, die natuurlijk ook op een synology loopt.

Maar er is geen nieuws meer over uitgekomen.

 

Leuker is het als dat widevine panel gebouwd (build) kan worden op de { enigma2 }  ULTIMO4K zodat meerdere streamingdiensten kunnen worden afgespeeld. ik ga misschien weer eens de linux pC uit het schap halen.

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:

@Tonskidutch Het allermooiste zou inderdaad een build zijn op de box zelf. ik heb ffmpeg al wel aan de praat gekregen met drm, maar hoe je dan een pipe maakt naar gstreamer oid is mij nog niet duidelijk.

Hobbyist, and developer.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...