johnb Geplaatst: 19 juli 2023 Auteur Geplaatst: 19 juli 2023 De kabel-tuner van Tonskidutch doet zijn werk. Ik heb beeld van de "Delta-zenders". De samenwerking tussen de Delta-kanalen en de satelliet-kanalen loopt echter niet lekker. Nu snap ik waarom jullie vertelden dat het veel beter is als oscam de delta-kaart kan lezen. Volgende week ga ik proberen de reader van mimisiku in oscam te zetten (voorlopig heb ik even genoeg van Vu+, sat-TV en van oscam).
Tonskidutch Geplaatst: 20 juli 2023 Geplaatst: 20 juli 2023 11 uren geleden, johnb zei: De samenwerking tussen de Delta-kanalen en de satelliet-kanalen loopt echter niet lekker. Maak jezelf een bouquet aan voor Delta kabel zenders en voor Satelliet zoals ik heb voor Ziggo en Sat Fat Freddy's Drop Bohannon
johnb Geplaatst: 21 juli 2023 Auteur Geplaatst: 21 juli 2023 Op 20-7-2023 om 08:17, Tonskidutch zei: Maak jezelf een bouquet aan voor Delta kabel zenders en voor Satelliet zoals ik heb voor Ziggo en Sat
johnb Geplaatst: 21 juli 2023 Auteur Geplaatst: 21 juli 2023 Bedankt voor de tip. Het werkt best goed. Heel veel dank voor al jullie aanwijzingen en vooral voor de kabeldecoder van tonskidutch!
Aanbevolen berichten