Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 uren geleden, Tonskidutch zei:

maar in welke toestellen heb je dat geconstateerd naast die SAB?

16 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Lijkt eerder aan de combi ontvanger/module te liggen

dat dacht ik ook

alleen moet er wel nog eerst een antwoord komen van @TEUNISSEN76

Fat Freddy's Drop

Bohannon

• 2 weken later...
Geplaatst:

Die ervaring kan ik niet met je delen. Ook een VU+Ultimo 4K met VTi. Als ik de module erin stop werkt dat gewoon zonder hickups. Er worden zelfs 2 CI modules gebruikt! De M7 witte CI en een Viaccess ORCA voor de SRG kaart (Zwitserland)

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

• Moderator
Geplaatst:

Hier idem, het witte ci module met VTi laatste versie werkt prima.

Ik gebruik een Duo 4k SE BT

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Die modulen worden inderdaad warm.

Heb je eigenlijk nog een softcam draaien?

eventueel in het menu je mudule koppelen met de betreffende zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

@ceesv Ik had de Oscam al uitgeschakeld en de betreffende zenders per 'CI-Assignment' gekoppeld. Ook per CAID.

lk laat nu de Oscam draaien tot dat alles op zwart gaat, en daarna ga ik de Cam 803 halen.

Nou ja - alternatief is er ook nog de Chromecast met Google TV...

Geplaatst:

Ik ben weinig online, maar hier wat reacties/extra info:

1 Het zappen gaat traag (4sec ) alleen tussen en naar gecodeerde zenders.

2 De moduul (voorheen dus alleen de kaart) wordt nooit opeens spontaan afgemeld waardoor je hem opnieuw aan en uit moest zetten.

(pluspunt)

3 ALLEEN RTLZ geeft pas beeld na 3 minuten, en soms loopt het beeld vast (kost me na een zap beweging dus weer 3 min.)

Alle andere gecodeerde zenders hebben geen probleem. (lijkt een software probleem van de moduul)

4 Ik heb de moduul alleen getest in de sab titan1 3603 (amstar.softw. uit mijn hoofd)

Geplaatst:
3 uren geleden, TEUNISSEN76 zei:

(lijkt een software probleem van de moduul)

Ga er maar 100% van uit dat het niet aan de module ligt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
Op 11-8-2023 om 15:11, TEUNISSEN76 zei:

Als je de nieuwe ci-muduul van canal digitaal plaatst(de witte nagra 3.5), werkt hij dan direct,

of moet je dan wachten op een activerings puls? zo ja , op welke zender moet ik hem dan zetten?

Je kan ook naar Mijn Canal Digitaal gaan en bij instellingen je smartcard heractiveren.

https://www.canaldigitaal.nl/mijn-canaldigitaal/instellingen/

Life is bitter.