Tonskidutch Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 2 uren geleden, Tonskidutch zei: maar in welke toestellen heb je dat geconstateerd naast die SAB? 16 minuten geleden, Gerard 76 zei: Lijkt eerder aan de combi ontvanger/module te liggen dat dacht ik ook alleen moet er wel nog eerst een antwoord komen van @TEUNISSEN76 Fat Freddy's Drop Bohannon
Heartsequencer Geplaatst: 4 september 2023 Geplaatst: 4 september 2023 In mijn Vu+ Ultimo 4k (nieuwste VTI) werkt het witte module niet goed - vaak stilstaand beeld voor 5-10 seconden....dus helaas niet te gebruiken.
Mimisiku Geplaatst: 4 september 2023 Geplaatst: 4 september 2023 Die ervaring kan ik niet met je delen. Ook een VU+Ultimo 4K met VTi. Als ik de module erin stop werkt dat gewoon zonder hickups. Er worden zelfs 2 CI modules gebruikt! De M7 witte CI en een Viaccess ORCA voor de SRG kaart (Zwitserland) Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Moderator ceesv Geplaatst: 4 september 2023 Moderator Geplaatst: 4 september 2023 Hier idem, het witte ci module met VTi laatste versie werkt prima. Ik gebruik een Duo 4k SE BT Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Heartsequencer Geplaatst: 4 september 2023 Geplaatst: 4 september 2023 @Mimisiku @ceesv Hmm...dan is of mijn module of mijn Vu defect. De module wordt wel erg warm altijd...
Moderator ceesv Geplaatst: 4 september 2023 Moderator Geplaatst: 4 september 2023 Die modulen worden inderdaad warm. Heb je eigenlijk nog een softcam draaien? eventueel in het menu je mudule koppelen met de betreffende zenders. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Heartsequencer Geplaatst: 4 september 2023 Geplaatst: 4 september 2023 @ceesv Ik had de Oscam al uitgeschakeld en de betreffende zenders per 'CI-Assignment' gekoppeld. Ook per CAID. lk laat nu de Oscam draaien tot dat alles op zwart gaat, en daarna ga ik de Cam 803 halen. Nou ja - alternatief is er ook nog de Chromecast met Google TV...
TEUNISSEN76 Geplaatst: 8 september 2023 Auteur Geplaatst: 8 september 2023 Ik ben weinig online, maar hier wat reacties/extra info: 1 Het zappen gaat traag (4sec ) alleen tussen en naar gecodeerde zenders. 2 De moduul (voorheen dus alleen de kaart) wordt nooit opeens spontaan afgemeld waardoor je hem opnieuw aan en uit moest zetten. (pluspunt) 3 ALLEEN RTLZ geeft pas beeld na 3 minuten, en soms loopt het beeld vast (kost me na een zap beweging dus weer 3 min.) Alle andere gecodeerde zenders hebben geen probleem. (lijkt een software probleem van de moduul) 4 Ik heb de moduul alleen getest in de sab titan1 3603 (amstar.softw. uit mijn hoofd)
Mojo Geplaatst: 8 september 2023 Geplaatst: 8 september 2023 3 uren geleden, TEUNISSEN76 zei: (lijkt een software probleem van de moduul) Ga er maar 100% van uit dat het niet aan de module ligt. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Giant2000 Geplaatst: 11 september 2023 Geplaatst: 11 september 2023 Op 11-8-2023 om 15:11, TEUNISSEN76 zei: Als je de nieuwe ci-muduul van canal digitaal plaatst(de witte nagra 3.5), werkt hij dan direct, of moet je dan wachten op een activerings puls? zo ja , op welke zender moet ik hem dan zetten? Je kan ook naar Mijn Canal Digitaal gaan en bij instellingen je smartcard heractiveren. https://www.canaldigitaal.nl/mijn-canaldigitaal/instellingen/ Life is bitter.
Aanbevolen berichten