Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
56 minuten geleden, dutchandrew zei:

@sprietje: heb je dat wel goed? De arm staat toch tussen de 13 en 9,2 lnb.

Klopt, de arm staat tussen de 13e en 19,2e. Zo ga je zelfs de Europa-beam van de Astra 28,2 niet ontvangen.

De schuinte van de arm staat dus verkeerd. Hij moet ongeveer 9 graden schuin staan afhankelijk waar je precies zit waarbij de lnb van de Astra 28,2 het hoogste moet staan. Het gebied Le Marche is 160km lang dus ik moet de locatie wat preciezer weten. Dat kan via een persoonlijk bericht.

aangepast door Sprietje
×
×
  • Nieuwe aanmaken...