Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu gaf ik al een handreiking om aan te tonen wie en of wanneer men dwars gelegen heeft, maar dat het de NSC is blijkt daar nog niet uit.

Dat is wat sommigen ervan gemaakt hebben. Als het stroef loopt moet er toch een schuldig zijn. Tja hoofdlijnen akkoord + extra parlementair zijn.

 

Geef fikkie maar mijn portie. 😁

  • Like 1

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst: (aangepast)
1 uur geleden, Gerard 76 zei:


Geen wonder wanneer praktisch alles wordt weggestemd of geblokkeerd

Als je aan de knoppen zit een een hele grote broek aantrekt over het "een rigoureus ander beleid", is dit een zielig en goedkoop excuus.

Vooral als "je" zelf geen moer uitvoert als minister(s).

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

  • 2 weken later...
Geplaatst:
Op 10-11-2024 om 13:00, Zunigkyk zei:

Ik heb de burgemeester van Amsterdam bij zó vaak horen zeggen dat er per jaar 3000 demonstraties in Amsterdam zijn, dat ik begin te vermoeden dat het economisch belangrijk voor haar (stad) is.
Immers, of je nou toeristen trekt voor de wallen, grachten, drugs, voetbal of om te demonstreren... het gaat om bezoekers die gebruik maken van vervoer, logies en horeca.

Als ze demonstraties verbieden dan 1 lijn trekken. Betekent 10 demonstraties (c.q. groepen) per dag minder. Dat kost Amsterdam centen.

Het organiseren van rellen en demonstraties is inderdaad business model van Amsterdam.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1222357452/gemeente-amsterdam-hielp-woke-variant-van-pride-met-fikse-subsidies-queer-amsterdam-amateuristisch-en-onbeschoft

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...