Mojo Geplaatst: 21 februari 2025 Geplaatst: 21 februari 2025 1 uur terug, Anoniemanoe zei: Nee, ik heb geen dect telefoon Wil je ook 11642H eens testen? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Satterdam Geplaatst: 27 februari 2025 Geplaatst: 27 februari 2025 Op 21-2-2025 om 12:55, ceesv zei: Als andere storingsbronnen komen nog weerstations en draadloze thermometers alsmede WiFi routers in aanmerking. Led lampen en stroomadapters/laders zorgen ook voor de nodige storingen. AM radio is al niet meer te ontvangen door deze dingen.
D-box Geplaatst: 1 maart 2025 Geplaatst: 1 maart 2025 Nou ik heb wel dect telefoon en heb nooit storing. Een goede Coaxkabel raad ik je aan. Maar daar kan @Sprietje je mee helpen. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Anoniemanoe Geplaatst: 7 maart 2025 Auteur Geplaatst: 7 maart 2025 Op 28-2-2025 om 00:20, Schotelspeller zei: Transport? Rare titel! Moet zijn Transporter. Ik kan het niet meer aanpassen
Anoniemanoe Geplaatst: 7 maart 2025 Auteur Geplaatst: 7 maart 2025 Op 21-2-2025 om 14:54, Mojo zei: Wil je ook 11642H eens testen? Signaal 32% 5,2db en agc 94%
Moderator ceesv Geplaatst: 7 maart 2025 Moderator Geplaatst: 7 maart 2025 6 minuten geleden, Anoniemanoe zei: Moet zijn Transporter. Ik kan het niet meer aanpassen Transporter???? https://www.volkswagen-commercial-vehicles.be/nl/modellen/transporter.html Of bedoel je Transponder?🫠 Ik heb de titel aangepast. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 maart 2025 Geplaatst: 9 maart 2025 Sprietje heeft voor dit antwoord de Gouden Waterstraal Antenne verdiend. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Sprietje Geplaatst: 9 maart 2025 Geplaatst: 9 maart 2025 12 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Sprietje heeft voor dit antwoord de Gouden Waterstraal Antenne verdiend. Ik heb de indruk dat IJzerbout Trump aan het napraten is met zijn onzinnige antwoorden.
Aanbevolen berichten