Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil mijn oude cd kaart heractiveren.

met hoeveel receivers kan ik intern sharen

ik wil alleen rtl4 rtl 5 rtl 7 rtl 8 en rtlz intern sharen. Deze zitten op zelfde transponder. Of is limiet 3?

• Moderator
Geplaatst:

CD heeft dat beperkt.

Wanneer je teveel zenders tegelijk bekijkt gaat je kaart in de strafmode.

Je kan maximaal 2 tot soms 4 zenders tegelijk bekijken, afhankelijk van naar welke zender je kijkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Voor de RTL zenders geldt nog een SID limiet van 4 per 10 seconden. (Persoonlijk zou ik de zenders niet eens kijken, laat staan sparen, maar dat is uiteraard persoonlijk).

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

Geplaatst:

Als ik 4 x rtl zenders tegelijk kijk en niet zap krijg ik geen problemen . Ik vraag me nog af waarom iemand satelliet heeft met deze prijzen. Kan toch niet lang meer goed gaan. 

Geplaatst:
5 uren geleden, stre5tt zei:

ik wil alleen rtl4 rtl 5 rtl 7 rtl 8 en rtlz intern sharen. Deze zitten op zelfde transponder. Of is limiet 3?

Wat bedoel je hier exact mee ?   Waarom alleen die zenders?  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Ik wil intern iptv gebruiken npo 1 2 3 heb ik via dvbt2 en dan paar kanalen fta en 1 abbo canal digitaal en dan ben ik klaar. 

Geplaatst:
2 uren geleden, Frans B zei:

Als je een oscam_mcs ergens kan vinden heb je geen limit probleem.

Wat kan oscam_mcs dan?  mcs suggereerst multics support. 

Maar volgens mij heeft hij helemaal geen probleem, hoe groot is de kans dat die meer dan 4 RTL zenders tegelijk moet streamen. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage