edbe Geplaatst: 11 mei 2025 Geplaatst: 11 mei 2025 (aangepast) wegens beëindigen van hobby zijn er diverse satelliet spullen te koop 2 x Gigablue UHD 1 x Gigablue X3 1 x Gigablue Trio 1 x Bigsat schotel met 10 lnb-houders 1 x T90 schotel met 14 lnb-houders 1 x Triax 78cm schotel 1 x triple LNB 10 x relook single lnb 6 x relook twin lnb 4 x satconn 10/1 switch 1 x emp 16/1 switch alles in een koop voor 500 euro 11 mei 2025 aangepast door edbe 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
Mimisiku Geplaatst: 11 mei 2025 Geplaatst: 11 mei 2025 Welke GigaBlue UHD is het precies? Interesse.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
edbe Geplaatst: 11 mei 2025 Auteur Geplaatst: 11 mei 2025 (aangepast) . 11 mei 2025 aangepast door edbe moet eerst gekeurd worden, laat het dan maar 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
cookie monster Geplaatst: 11 mei 2025 Geplaatst: 11 mei 2025 8 uren geleden, edbe zei: 1 x triple LNB Apart te koop ?? Ik ben in dat geval wel degelijk in deze triple LNB geïnteresseerd !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 15 mei 2025 Geplaatst: 15 mei 2025 Op 11-5-2025 om 08:59, edbe zei: 1 x triple LNB Ik ben nog steeds zoekende naar een triple LNB Mocht je deze apart verkopen , wat kost het dan ?? Opsturen naar België incluis C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Hansen Geplaatst: 20 mei 2025 Geplaatst: 20 mei 2025 Als er een Gigablue UHD waar 3 tuners in kunnen bij zit, heb ik daar belangstelling voor en wil daar een goede prijs voor betalen. ( afhankelijk van de staat van het apparaat).
sattv4iedereen Geplaatst: 20 mei 2025 Geplaatst: 20 mei 2025 Die gewone gigableu trio, heeft er een van een kabeltuner met ci slot? Indien ja, prijs aub. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mimisiku Geplaatst: 20 mei 2025 Geplaatst: 20 mei 2025 De Trio heeft géén CI slot dus ongeschikt voor providers die dit vereisen. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
HugoH Geplaatst: 25 juni 2025 Geplaatst: 25 juni 2025 heeft u fotos van de te koop aangeboden artikelen? mvg Hugo PS Waar ergens in NL dient het opgehaald te worden?
Aanbevolen berichten