Moderator ceesv Geplaatst: 11 juni Auteur Moderator Geplaatst: 11 juni Er is afgesproken dat de komende jaren de invloed van de batterij langzaam, in kleine stapjes, verminderd gaat worden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 11 juni Geplaatst: 11 juni Ah oké ik las enkel de "headlines", Thanks Fat Freddy's Drop Bohannon
Moderator ceesv Geplaatst: 11 juni Auteur Moderator Geplaatst: 11 juni De huidige 50-50-verhouding tussen verbrandings- en elektromotor wordt definitief overboord gegooid. In 2028 wordt dat ’60- 40’, met eerst volgend jaar nog een tussenstap. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
aanj Geplaatst: 13 juni Geplaatst: 13 juni Te laat dan is het al kapot . Mercedes wordt nagenoeg ongeslagen kampioen , dat alleen doet al veel mensen afhaken . Geen race maar management spel . , Max stopt dus Nederland haakt af . Is al game spelletje geworden , F1 zet auto's uit , Max viel stil vraagt engineer wat is er aan de hand , antwoord : geen idee doet F1 ! Ga je moeder voor de gek houden. Kijken wordt ook te duur , zeggen gauw ligt aan illegale IPTV , maar de mensen vinden het te duur , zonder IPTV KEKEN ZE NIET !! Is geen eerste levens behoefte . Ik zelf keek enkele jaren geen Nederlandse sat zenders ( kijk nog nauwelijks Nederlandse zenders !) na de overgang naar digitaal . Tuners te duur , uiteindelijk gebruikte Nokia 9800 gekocht en kaartjes geregeld , ook C+ kaart , vorig jaar uiteindelijk opgezegd na geen ontvangst meer op Tenerife en verwijderen 192 TV . Misschien was de tijd dat je kaartjes kon regelen wel de beste tijd voor C+. Nu loopt iedereen er weg .Gaat met F1 ook gebeuren . Ad Vu+ Dream Formuler Zegema enz
Aanbevolen berichten