Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Geplaatst:

Er is afgesproken dat de komende jaren de invloed van de batterij langzaam, in kleine stapjes, verminderd gaat worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

  • Moderator
Geplaatst:

De huidige 50-50-verhouding tussen verbrandings- en elektromotor wordt definitief overboord gegooid.

In 2028 wordt dat ’60- 40’, met eerst volgend jaar nog een tussenstap.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Te laat dan is het al kapot . Mercedes wordt nagenoeg ongeslagen kampioen , dat alleen doet al veel mensen afhaken . Geen race maar management spel . , Max stopt dus Nederland haakt af . Is al game spelletje geworden , F1 zet auto's uit , Max viel stil vraagt engineer wat is er aan de hand , antwoord : geen idee doet F1 ! Ga je moeder voor de gek houden. Kijken wordt ook te duur , zeggen gauw ligt aan illegale IPTV , maar de mensen vinden het te duur , zonder IPTV KEKEN ZE NIET !! Is geen eerste levens behoefte . Ik zelf keek enkele jaren geen Nederlandse sat zenders ( kijk nog nauwelijks Nederlandse zenders !) na de overgang naar digitaal . Tuners te duur , uiteindelijk gebruikte Nokia 9800 gekocht en kaartjes geregeld , ook C+ kaart , vorig jaar uiteindelijk opgezegd na geen ontvangst meer op Tenerife en verwijderen 192 TV . Misschien was de tijd dat je kaartjes  kon regelen wel de beste tijd voor C+. Nu loopt iedereen er weg .Gaat met F1 ook gebeuren . Ad

Vu+ Dream Formuler Zegema enz

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...