Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 27-4-2026 om 11:29, Tonskidutch zei:

dus of we lang nog satellite TV from the UK ontvangen is onduidelijk gezien die kostenbesparende maatregels

 

Er staat 2034 dus dat is nog acht jaar. Dat duurt nog wel even. 

In Nederland verwacht ik dat Digitenne stopt in 2030, maar dat de NPO-zenders wel aanblijven na 1-2-2030 via DVB-T2. 

 

Maar uiteindelijk zal het ooit afgelopen zijn met DVB-S2 en DVB-T2. 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

Oké helder @Noordzee 

Het streamen zal echter ook onder de loep genomen worden en zo zijn we snel weer terug in de middeleeuwen.

Streamen en een Satelliet in de ruimte zou men eens heel goed moeten bekijken qua kosten en milieuschade.

 

https://www.bing.com/ck/a?!&&p=d2d30a7b628cd1ce81a74dd6edf79a0ecaa6027005d04d7b5fd74dc0e7f0066bJmltdHM9MTc3NzMzNDQwMA&ptn=3&ver=2&hsh=4&fclid=35c63e5b-3c84-69f0-1a2e-29123daf68a1&u=a1L3ZpZGVvcy9yaXZlcnZpZXcvcmVsYXRlZHZpZGVvP3E9Y2FybCtzYWdhbit5b3V0dWJlJm1pZD00RTcwOUFFM0ZBMDA2MDc5MDIwMDRFNzA5QUUzRkEwMDYwNzkwMjAwJmNodXJsPWh0dHBzJTNhJTJmJTJmd3d3LnlvdXR1YmUuY29tJTJmY2hhbm5lbCUyZlVDcXowNGR4cHRQR3U5VmwyckV4bXFndyZGT1JNPVZJUkU&ntb=1

 

voor de verjaardag van Carl Sagan, van hem een boeiende speach over de fouten in aannames en veronderstellingen.

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:
3 uren geleden, di-on-air zei:

Tussen 8 en 25 mei staan de kanalen van ESPN (421-425) open.

Mits je een kaart hebt, ze gaan er niet FTA zetten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

  • 4 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Sinds 27 mei in onze regio een ander lokaal TV station (12).

RTV Slingeland is vervangen door Regio8.

Uiteindelijk gaan deze omroepen toch fuseren als 1 omroep voor de Achterhoek. 

aangepast door di-on-air

Van Canal Digitaal naar Delta

Geplaatst:

F1 kwalificatie gewoon zichtbaar op RTL Deutschland HD bij Delta.

Bij Ziggo niet zichtbaar.

Van Canal Digitaal naar Delta

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...