Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 17:28 Geplaatst: donderdag om 17:28 Drie weken, echt? De verkoper geloofde het ook niet en wachtte dus op zijn geld Zie ik na diverse reclamaties vandaag dat ik het pakket kan gaan ophalen. Ik ben echt geen zeurpiet Fat Freddy's Drop Bohannon
cookie monster Geplaatst: donderdag om 19:15 Geplaatst: donderdag om 19:15 Onlangs via overschrijving een bestelling in Duitsland gedaan , 1 dag later werd de betaling door het bedrijf bevestigd , en .... 3 dagen later werd het pakket alhier netjes aan huis geleverd !! 🥳🎼🎵🎶 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: donderdag om 21:42 Geplaatst: donderdag om 21:42 Ach, zoals bekend geef ik bezorgers die iets netjes afleveren een briefje van 5. Bijna altijd wordt het netjes afgeleverd en zijn de bezorgers blij verrast. Er was er eentje die volgens mij bij de pakketverdeling voor deze straat koos want die was al 5x blij. Maar de afgelopen week kreeg ik 3 pakketten. Twee bezorgers mikten het voor de voordeur en waren weg. Even aanbellen en... De 3e van DHL belde netjes aan en was blij verrast en zei dat zij het zo nooit deed. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 09:37 Auteur Geplaatst: vrijdag om 09:37 Ik natuurlijk toch nu gaan ophalen, gedurfd niet ideaal om 11:00 bij deze hitte... Ugh wat moet ik meer zeggen. Die mannen en vrouwen doen ook hun job, FIJN. Ook bij dit weer! Ik dacht even dat de straat van Hormuz niet te vergelijken is met alle pakket diensten, maar ja! Fat Freddy's Drop Bohannon
cookie monster Geplaatst: vrijdag om 11:00 Geplaatst: vrijdag om 11:00 13 uren geleden, minplus zei: bezorgers mikten het voor de voordeur en waren weg. Even aanbellen en... Zo gaat dat hier altijd , en zij tekenen ook zelf telkens de app !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: vrijdag om 19:25 Geplaatst: vrijdag om 19:25 8 uren geleden, cookie monster zei: Zo gaat dat hier altijd , en zij tekenen ook zelf telkens de app !! Ze hadden in minder dan 1 minuut 5 euro verdiend als ze de moeite hadden genomen op de bel te drukken. Als je zoiets over een uur rekent..😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten